Σάββατο 23 Μαΐου 2009

Make-up

Μέσα στον αναστεναγμό του καθημερινού αγωνα χτίζουμε όνειρα μπλεγμένα σε κουτιά ,
οργανωμένα αριθμητικά χωρίς άσκοπες περιφρασιολογίες.

Σαν έσπασα τα όριά τους, βρέθηκα αντάμα με την μόνη αλήθεια της νύχτας, το χάος,
απέραντη ανάγκη για γραμμές και σχήματα στο αέρινο αίσθημα φόβου.

Κάθε βράδυ , πριν κοιμηθώ θα ονειρευτώ ενα χάδι ,
απλά ένα στοργικό άγγιγμα που θα με κάνει να νιώσω πιο δυνατή κι από τον θάνατο.

Μα όταν ξυπνήσω το πρωί θα βάλω και παλι το make-up αισιοδοξίας,
θα περιφράξω τα μάτια μου με μολύβια φιλοδοξίας ,
θα πουδράρω τα μάγουλα της απόλυτης ευτυχίας
και θα απλώσω απλά και αισθησιακά το κραγιόν μαλακίας.

Στα τακούνια της απόλυτης κυριαρχίας θα επιδείξω τη ψυχική δύναμη που φυλάει η άποψή μου,
διαμέσου του στενού μακριού μου φορέματος θα δηλώσω την ανθρώπινη γοητεία
και στις δικτυωτές ζαρτιέρες θα επαναφορτίσω τη ζωική αναισθησία.

Περπατώ σ’ ένα δρόμο ανεξαρτησίας χωρίς να απολαμβάνω το αιθέριο της δυσαρμονίας ,
ένα –ένα βήμα ήχος πονεμένης ευαισθησίας,
όλο το σύμπαν προσκυνά τη γυναικεία μου γαλουχία.

Κι όταν τα όνειρα σβήσουν και σταματήσω πια να γυρεύω τα άπιαστα ,
θα πιαστώ ξαφνικά στα εγκόσμια, σε ένα κρεβάτι που δε μιλάει και μια λάμπα που δεν κοιτάει.

Όταν το αγαπημένο μακιγιάζ φύγει, θα φύγουν και τα όνειρα μου μαζί με τα φώτα αδυσώπητης ηδονής.
Απομένω μόνη με το ταβάνι εραστή , να χύνω δάκρυα για τη θύμηση μιας ευχής.

Δε θα σβήσω τα φώτα γιατί όλα θα γίνουν φανερά, δε θα σβήσω τη μουσική, γιατί όλοι οι ήχοι θα αρχίσουν να μου μιλάνε.

Απλά θα ξαπλώσω και θα προσευχηθώ το πρωί να είμαι ακόμα ζωντανή ,
να ικανοποιώ τη φαντασία μου πως κάποιος με αγκαλιάζει για να μη φοβάμαι.
Αλλά βλέπεις αυτές είναι γενεσιουργίες της νυχτός, το μακιγιάζ ποτέ δεν επιτρέπει τέτοιου είδους αδυναμίες.

Μή ρωτάς γιατί όταν κοιμάμαι τις νύχτες μαζί σου ποτέ δεν πλένω το πρόσωπό μου ,
ούτε γιατί το πρωί σε κοιτάω σαν ξένο.
Έτσι είναι η πορεία της σεξουαλικότητάς μου, έτσι παίζεται το παιχνίδι.

Μόνο μη μου σβήνεις τα φώτα,
μη με γυμνώνεις ,
μη με αφήσεις να νιώσω αληθινή.
Νιώθω ασφαλής να κρύβομαι πίσω απο το sexy-wild make-up μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου